Afspraak maken

Hoe maak je een afspraak?

Afspraken worden vanaf nu voor de komende maand of 2 maanden ingepland. Je ziet dus telkens enkel de beschikbare data voor de volgende 2 maanden. Op dit moment zie je de beschikbare afspraken voor mei en juni. Op 1/6 om 21u verschijnen de beschikbare data voor juli.

1) Vaste klanten

Alle bestaande klanten kunnen online een afspraak inplannen naar keuze, bij het openen van de agenda op de 1e van de maand. Selecteer eerst de gewenste service en klik dan op “volgende”. De “oranje gekleurde vakjes” die je ziet verschijnen zijn de beschikbare data. Daaronder zie je in het wit de beschikbare uren.

De agenda opent op de 1e van de maand voor de daaropvolgende maand, om 21u. Wees er snel bij, want de plekjes kunnen gauw weg zijn.

Let op! Vanaf half juli 2022 tot begin november 2022 kan je geen afspraak inboeken; dan neem ik deel aan opleidingen in de Verenigde Staten. Ik ontvang je graag weer vanaf begin november. Je kan tijdens deze periode geen behandelingen laten uitvoeren. Wel kan je productjes blijven bestellen via de website, zowel om te verzenden, of om (op vaste momenten) af te halen in het salon. Ook voorzie ik kleurpakketjes om tijdens deze periode, indien gewenst, zelf je kleuring uit te voeren.

Op 1 oktober 2022 opent de agenda opnieuw voor de afspraken van november.

2) Nieuwe klanten

De wachtlijst is afgesloten; ik neem geen nieuwe aanmeldingen meer aan. Elke maand bij het openen van de agenda zullen nieuwe klanten een plaatsje kunnen inboeken.

De agenda voor nieuwe klanten komt vanaf mei elke 4e van de maand om 21u ‘s avonds online.

Je kan pas een afspraak boeken zodra de agenda open staat voor nieuwe klanten. Probeer je eerder te boeken, zal het systeem je e-mailadres niet herkennen en je afspraak niet inboeken.

Wil je vooral product-, stylingadvies en leren hoe je je krullen kan verzorgen? Schrijf je dan in voor een workshop. of vraag een curl consult aan.

Hoe kom je naar je afspraak?

Kom naar je knipafspraak met recent gewassen en droog haar. 24u gewassen voor je afspraak is ideaal! Je draagt je haar los, dus niet uitgerekt door een staart, dotje of vlechtje. Je kan je haar de avond of ochtend voor je afspraak wassen met shampoo en conditioner en je stylingproducten aanbrengen zoals je dat gewoon bent. Ik knip op droog haar, en zie graag je krulpatroon hoe het natuurlijk valt.

Voor je kleurafspraak laat je je stylingproducten achterwege. Je komt met recent gewassen en droog haar. 24 u gewassen voor je afspraak is ideaal! Een (planten)kleuring hecht veel beter aan schoon, droog haar. De kleuring moet dan immers niet door een reeks producten heen werken. Zo kan je zelf langer genieten van je kleuring. Indien je haartype het toelaat, is het zelfs beter om je haar niet met conditioner te wassen voor je komt.

Producten bijvullen

Je kan je productjes van Innersense, Tabitha James Kraan, Bouclème en binnenkort Flora & Curl bijvullen als ze leeg zijn. Dan krijg je standaard 10% korting op je product. Door je flesjes te hergebruiken, besparen we samen afval.

Corona

Uiteraard volgen we de maatregelen rond Corona nauwgezet op. Het dragen van een chirurgisch mondmasker is nog steeds verplicht. Handen worden ontsmet bij het binnenkomen en de ruimte wordt tussen elke klant verlucht en contactoppervlakken worden ontsmet.

Belangrijke regels

  • Kom op tijd voor je afspraak. Zowel jouw als mijn tijd zijn kostbaar. Ben je meer dan 15 minuten te laat? Dan moeten we onze afspraak mogelijk verzetten.
  • Kan je niet komen? Verwittig mij dan 24u op voorhand! Zo kan je plaatsje naar iemand anders gaan.
  • Kom je niet opdagen zonder iets te laten weten? Dan kan je bij mij in de toekomst geen afspraak meer inboeken. Er zijn veel mensen die wachten op een plaatsje; en kan hen enkel helpen met een geannuleerd plekje als ik het op tijd weet.