Meteen naar de inhoud

Afspraak maken

Huisregels (Lees meer hierover bij F.A.Q.)

  • Kom op tijd voor je afspraak. Zowel jouw als onze tijd zijn kostbaar. Ben je meer dan 15 minuten te laat? Dan moeten we onze afspraak mogelijk inkorten of verzetten.
  • Kan je toch niet komen? Je kan zelf je afspraak tot 48u op voorhand kosteloos verplaatsen. Zo kan je plaatsje naar iemand anders gaan.
  • Kom je niet opdagen zonder te verwittigen of annuleer je last minute? Dan krijg je je voorafbetaling niet terugbetaald. Lees meer over onze algemene voorwaarden bij F.A.Q..

Boek je afspraak online

Ga naar de online agenda

Wat meer uitleg bij de online boekingsknop.

Ben je een terugkerende klant?
Als terugkerende klant kan je je afspraak ofwel meteen in het salon inboeken (terugkeren binnen de 6 maanden), ofwel online voor de maand erop. Alle terugkerende klanten kunnen online een afspraak inplannen naar keuze, bij het openen van de agenda op de 1e van de maand om 21u. Je boekt vanaf dan 3 dagen met voorrang, tot de agenda de 4e van de maand voor iedereen open gaat. Selecteer eerst de gewenste service en klik dan op “volgende”. De “oranje gekleurde vakjes” die je ziet verschijnen zijn de beschikbare data. Daaronder zie je in het wit de beschikbare uren. Als je op "geen medewerkervoorkeur" klikt, zie je alle beschikbare plekjes. Bij "medewerkervoorkeur" zie je de data bij 1 bepaalde persoon. Staat er "er zijn geen mogelijkheden"? Dan kan je alsnog voor "alle beschikbare plekjes gaan" bij alle medewerkers.
Ben je een nieuwe klant?
De agenda voor nieuwe klanten komt elke 4e van de maand om 21u ‘s avonds online. Vanaf dat moment vind je gedurende de rest van de maand alle vrije (of net vrijgekomen plekjes).

Je kan pas een afspraak boeken zodra de agenda open staat voor nieuwe klanten, vanaf de 4e om 21u. Probeer je vóór dit moment te boeken, zal het systeem je e-mailadres niet herkennen en je afspraak niet inboeken. Je hoeft je niet op voorhand aan te melden. Als nieuwe klanten boek je als eerste afspraak een “shape my curls nieuwe klant” in. Een “hydrate my curls” of “repair my curls” is ook een optie. Bij de laatste 2 behandelingen wordt niét geknipt.

Voor mannen en kinderen vind je je een aparte afspraak voor een eerste keer, waar je duidelijk vermeld ziet staan “eerste afspraak.”
Wil je vooral product-, stylingadvies en leren hoe je je krullen kan verzorgen?
Producten bijvullen

Je kan je productjes van Innersense en Bouclème laten hervullen in het salon . Dan krijg je standaard 10% korting op je product. Door je flesjes te hergebruiken, besparen we samen afval.

Nog vragen?

Kijk ook even bij F.A.Q..

Schrijf je hieronder in op onze interesselijst om nieuws van Krul te ontvangen.

Je krijg dan ongeveer 1x per maand een berichtje met nieuws over het boekingssysteem, nieuwe producten, nieuwe behandelingen, etc.